Pengedar Shaklee Terbaik Jalan Klang Lama, Taman Medan, Taman Sri Sentosa, Sri Petaling, Bukit Jalil Dan Kawasan Sekitar


Anda mencari pengedar Shaklee berhampiran anda? Anda nak servis paling cepat, konsultasi paling mesra dan cara pengambilan yang lebih berkesan?

Ramai yang membeli produk Shaklee tetapi tidak dapat bimbingan yang betul.

Anda kena dapatkan produk Shaklee dari saya, Pengedar Shaklee Jalan Klang Lama, Taman Medan, Taman Sri Sentosa, PJ Old Town, Sri Petaling, Bukit Jalil, Bangsar dan kawasan sekitarnya.

Saya sedia membantu menyelesaikan masalah anda.

WhatsApp 'Nak Shaklee' ke 0133311328.

Nak kenal saya dengan lebih jelas. Klik video di bawah:


Siapa Saya?

Saya Mas, pengedar dan pengguna Shaklee.
Pada mulanya, saya mencari produk untuk masalah kulit kusam yang saya alami. Saya cuba membuat pencarian dan bacaan melalui internet untuk memilih produk yang meyakinkan. 
Akhirnya saya tertarik dengan Shaklee kerana produknya yang sudah lama bertahan, lebih dari 50 tahun. Beribu testimoni kejayaan tentang produk Shaklee di internet, menambah keyakinaan saya untuk memilih Shaklee. 
Alhamdulillah, pilihan saya tepat. Setelah mencuba, saya merasai kebaikannya. Kesan bukan pada kecantikan semata, tetapi kesihatan juga. Kini, saya terus jatuh hati dengan rangkain produk Shaklee yang lain. 
Oleh kerana itu, saya berasa sangat berbesar hati untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan orang lain dan membuka minda orang sekeliling tentang pengambilan makanan tambahan untuk kesihatan yang lebih baik.

Perkhidmatan 'Delivery'

Saya menyediakan perkhidmatan COD bagi kawasan berikut:
  • Jalan Klang Lama
  • Taman Sri Sentosa
  • Taman Sri Manja
  • Taman Medan
  • PJ Old Town
  • Sri Petaling
  • Bukit Jalil
  • Taman Desa
  • Bangsar
  • Kuchai Lama
  • Sunway Mentari
  • Taman Kinrara
  • Puchong
  • dan kawasan sekitar

Anda hanya whatsapp 'Nak Shaklee' ke no 0133311328 atau klik saja link http://www.wasap.my/60133311328

Konsultasi Dan Cara Makan Yang Betul

Hak pembeli, pasti anda nak nasihat dan kesan yang terbaik. Saya akan berikan konsultasi yang berkesan kepada pelanggan saya.
Menghadiri kelas untuk tambah pengetahuan

Ya, memang betul. Ada banyak salah faham tentang cara pengambilan dan penggunaan produk Shaklee tetapi dengan nasihat yang betul dan tepat, insyaAllah ia dapat membantu anda.
Saya pastikan setiap dari anda faham tentang:
  • Punca masalah yang anda hadapi
  • Kenapa produk itu dipilih
  • Apakah produk-produk Shaklee yang bagi kesan yang lebih cepat
  • Cara pengambilan produk yang betul
  • Cara pengambilan produk yang jimat
  • Kesan-kesan baik pada kulit dan kesihatan dari produk yang anda ambil
  • Tips kesihatan dan gaya hidup yang sihat

Saya berikan anda servis terbaik, penghantaran ke pintu rumah dan semakan pemakanan produk secara berkala.

Nak Harga Yang Jauh Lebih Murah?

Kenapa anda perlu membayar lebih jika anda boleh dapatkan produk dengan hharga yang jauh lebih murah dan lebih jimat? Caranya mudah. Daftar ahli dan anda akan nikmati pelbagai faedah.

Antara kelebihan sebagai ahli:

  • Diskaun 15%-33%
  • Promosi bulanan (Lebih murah dari harga ahli)
  • Promosi voucher dari belian produk promosi
  • Kelas 'Health & Wellness Talk' percuma tentang kesihatan dan kecantikan daripada pakar
  • 'Cash Bonus' dari belian melebihi 150 points (lebih kurang RM500)
  • Untung runcit dari belian kawan-kawan yang order dari anda
  • 'Cash Bonus' dari belian ahli yang mendaftar dengan anda

Jangan risau, saya tetap akan membantu anda dalam penghantaran dan konsultasi produk.
Anda juga berpeluang menjadi pengedar seperti saya.

Berpeluang menimba pelbagai ilmu bisnes

Berpeluang menghadiri pelbagai kelas bersama upline


Hubungi Saya

Untuk sebarang pertanyaan dan order boleh hubungi Mas di 0133311328 atau klik saja link http://www.wasap.my/60133311328

Pencarian: Pengedar Shaklee Jalan Klang Lama, Pengedar Shaklee Taman Medan, Pengedar Shaklee Taman Sri Sentosa, Pengedar Shaklee PJ Old Town, Pengedar Shaklee Sri Petaling, Pengedar Shaklee Bukit Jalil, Pengdear Shaklee Bangsar