Set Resdung Shaklee: 4 Cara Rawat Resdung Dengan Berkesan

Kerap bersin? Hidung tersumbat? Hingus meleleh je? Rasa gatal merenyam?


Anda mesti stress hadapi masalah yang sama setiap pagi. Pagi-pagi dah buat mood anda kacau bilau. Saya pasti 4 cara ni boleh buat pagi anda lebih ceria dan bermakna.

4 Cara Rawat Resdung Dengan Berkesan

Melaui produk semulajadi Shaklee, bukan saja rawat resdung, tetapi tahap kesihatan anda akan bertambah baik kerana produk Shaklee akan melindungi tubuh anda daripada bakteria, virus atau fungus punca resdung.

Set resdung Shaklee menghilangkan resdung anda dengan lebih berkesan melalui 4 nutrisi penting yang sangat diperlukan badan untuk perlindungan daripada jangkitan, membaik pulih  dan menguatkan antibodi.


  1. Alfalfa Complex

Alergi atau alahan merupakan salah satu musuh bagi penghidap resdung. Habuk, makanan laut, bulu binatang dan asap rokok merupakan punca alergi atau alahan yang anda hadapi. 

Simptom yang mungkin anda kerap lalui apabila berhadapan dengan punca alahan atau alergi tersebut ialah gatal-gatal, hidung berair, mudah bersin dan sebagainya.

Antihistamin semulajadi Shaklee atau Alfalfa Complex bertindak melegakan simptom alergi tersebut. Antihistamin adalah sejenins ubat yang digunakan untuk merawat alahan atau alergi.

Alfalfa Complex juga menguatkan sistem imun tubuh, meningkatkan rintangan tubuh terhadap alergen dan kesan sampingan akibat pendedahan kepada alergen. Alergen ialah punca alahan seperti makanan laut.

   2. Vitamin B Complex


Apabila selaput lendir mengalami keradangan, ia akan membengkak dan menyekat bukaan yang mengalirkan lendir ke hidung dan menyebabkan lendir di dalam sinus terperangkap.

Vitamin B1 mampu memberikan blok binaan asas yang diperlukan oleh selaput lendir untuk bina sel dan tisu baru bagi mengekalkannya dalam keadaan sihat.


  3. Vitamin C


Vitamin C merupakan vitamin yang terkenal untuk melegakan rongga pernafasan. Ia mampu mencegah penyempitan tiub bronkiol. 

Selain itu, Vitamin C dapat meningkatkan antibodi dan cepatkan pertumbuhan tisu.

  4. Garlic Complex

Garlic Complex merupakan formula antibiotik dan antibakteria semulajadi terbaik yang dapat membantu mengurangkan selsema.

Apa Kata Pengguna Set Resdung Shaklee








Jadi, jangan berlengah untuk mencuba Set Resdung Shaklee bagi masalah resdung anda. Penyakit resdung anda akan melarat dan semakin kronik jika anda tidak merawatnya dengan segera. Produk semulajadi dan bebas dadah yang selamat dan berkesan.


Konsultasi

Sebarang pertanyaan/konsulntasi boleh hubungi saya di talian 0133311328
Atau WA/SMS RESDUNG ke 0133311328

Saya adalah pengedar Shaklee komited yang memberi jaminan konsultasi terbaik untuk hasil yang lebih berkesan. Saya akan bantu anda mengatasi masalah yang dihadapi sehingga anda berpuas hati. 

Kepakaran saya adalah menjawab setiap soalan yang bermain di fikiran anda dan memberi konsultasi penggunaan produk Shaklee dengan betul untuk kesan yang lebih baik.

Jadi pilih pengedar yang betul dan dapatkan Set Resdung Shaklee dari saya sekarang! 0133311328


Nak Harga Paling Rendah?

Mudah je. Daftar membership dan anda akan nikmati harga yang paling rendah dan lebih jimat. Hubungi saya 0133311328 untuk daftar ahli dan dapatkan produk Shaklee dengan harga rendah segera.

Anda Berminat Untuk Menjadi Pengedar Shaklee?

Anda komited? Ingin jana pendapatan bermodal rendah tetapi pulangan yang tinggi dengan Shaklee? Ada cara, skill dan rahsia yang perlu anda pelajari. Jom sertai saya dalam kumpulan yang aktif dan sentiasa memberi sokongan. Bimbingan diberikan sehingga mencapai pendapatan yang diingini.


Masliha Mohd Yusuf
Shaklee Independent Distributor
1264765