Atasi Jerawat Cepat – Check 3 Benda Ni Sebelum Beli !

hiulangkan jerawat dengan cepat

Dulu Customer saya yang sorang ni, namanya Aida ada masalah jerawat batu. Besar dan lebam. Dan masa tu minta nak atasi jerawat cepat. Orang muda baru awal 20-an mestila nak jaga muka kan. Malu juga bila keluar muka macam permukaan bulan, berkawah sana sini. Jadi masa kami last deal tahun lepas, muka Aida dah flawless. Licin, cerah dan tak ada jerawat dah.

hilangkan jerawat dengan cepat
Dan 3 bulan lepas, saya terkejut bila Aida hantar gambar. Katanya muka dia dah rosak. Aida minta tolong saya untuk consult masalah muka dia.
Pelik juga sebab dulu muka Aida dah sembuh. Lepas saya tanya dia bagitahu ” Aida cuba guna produk xxxx ni kak. Tengok popular sangat jadi rasa nak cuba. Lepas 2 bulan jerawat naik balik “.
Saya kenal produk yang Aida bagitahu tu. Model di kotaknya memang cantik. Patut la ramai yang ‘terkena’
Alhamdulillah lepas saya consult Aida dengan Mini Pack Jerawat, muka Aida pulih. Sebab set ni memang atasi jerawat cepat.

3 Syarat Penting Yang Perlu Ada Jika Anda Nak Atasi Jerawat Cepat

Kalau nak diikutkan memang tak ada orang yang sabar bila muka ada jerawat besar. Semuanya nak cepat. Sampai ada ramai yang muka jadi lagi teruk disebabkan tidak sabar.
Jadi saya kongsi 3 syarat yang kena ada pada sesuatu set jerawat kalau nak atasi jerawat cepat.

1) Adalah Ia Mengatasi Punca Sebenar Jerawat ?hilangkan jerawat dengan cepat
Atau hanya setakat ada serbuk kolagen sintetik untuk naikkan kolagen kulit. Kalau kolagen semata-mata, susah nak atasi punca sebenar jerawat.
Anda mungkin akan rasa tegang dan cerah sekejap. Tapi lepas sebulan atau dua bulan ambil, punca asal tu timbul balik dan kulit jadi lebih kronik dari sebelumnya.
Set Jerawat yang baik mesti boleh atasi punca jerawat seperti hormon tak stabil, kilang minyak yang terlalu aktif, kulit tak sihat, kurang daya tahan, toksik yang tinggi dan keturunan.

2) Banyak Ke Testimoni Di Google ?

cara atasi jerawat dengan cepat
Testimoni ialah bukti produk itu bagus.
Jadi, cuba google dulu produk jerawat mana yang ada paling banyak testimoni. Contohnya Set Jerawat Shaklee yang popular.
Ramai pelanggan berani kongsi testimoni sebab ramai yang dapat atasi jerawat dengan cepat. Bukan tu saja malah selamat tanpa kesan sampingan.

3) Selamat Ker ?


Contact me for fast consultation @ 013-3311328

Ada banyak sangat produk jerawat di pasaran. Terutamanya di kedai- kedai jamu.
Ada ramai kastemer jeragat saya datang dari mereka yang suka cuba produk mudah dan murah semasa mereka muda dulu. Sekarang muka dah ada jeragat tebal.
Satu persoalan yang anda perlu tanya, ” Apa jaminan produk ni takkan rosakkan kulit muka saya ? “.
Kalau saya, saya nak produk yang 200% selamat. Nak pakai muka kita ni sampai mati kan.
Jadi macamana nak pastikan produk atasi jerawat itu selamat ?
Saya share beberapa cara untuk pilih set jerawat selamat.
a. Pilih jenama yang terkenal dengan slogan bahan semulajadi.
b. Pilih jenama antarabangsa yang terkenal. Sebab bila terkenal mereka takkan masukkan bahan merbahaya untuk menjada reputasi mereka.
c. Pillih produk yang ada sales servis yang kuat. Anda boleh bertanya pada pengedar atau terus kepada syarikat jika ada sebarang isu berbangkit.

Konsultansi Masalah Jerawat Dengan Pantas

Sila whatsapp ‘ JERAWAT‘ ke 013-3311328.