Kecutkan Jerawat Pantas : Cara Hilangkan Jerawat Dalam Masa 2 Minggu


Anda Sudah Letih Guna Macam-Macam Produk Tapi Jerawat Tetap Tak Hilang- Hilang. Anda Nakkan Produk Yang Betul- Betul Boleh Hilangkan Jerawat Dengan Cepat.



Saya akan ceritakan caranya yang mudah dan pantas. Anda tentu selalu fikirkan cara hilangkan jerawat yang berkesan.
Maklumlah, ada yang berjerawat sejak sekolah lagi dan sampai sekarang pun masih tak hilang–hilang.
Oleh itu, jerawat yang halus, merah, berbonjol-bonjol mesti anda hilangkan kali ini. Cara ni terbukti berkesan. Baca hingga habis kalau tak percaya.
Anda wajib baca artikal ini sampai habis. Pasti cik anda akan jadi pakar menghilangkan jerawat sampai bila- bila.
Jadi jom kita mula.

Langkah 1 Atasi Punca- Punca Jerawat

Ramai yang salah faham yang punca jerawat ni hanyalah daripada kotoran. Sebenarnya ada banyak lagi.
Punca- punca jerawat yang utama adalah:
a) Hormon Androgen Yang Berlebihan
b) Ketidakseimbangan Hormon
c) Sebum Yang Terlalu Aktif
d) Pembiakan Bakteria
e) Masalah Keturunan
Cara menghilangkan jerawat pantas mestilah dengan mengatasi punca-punca ini dahulu. Jadi, memanglah pencuci muka saja takkan cukup kan ? 🙂

Cara Hilangkan Jerawat Dengan Produk 99% Berkesan

GLA Complex
Gamma Linolenic Acid atau GLA adalah diekstrak daripada minyak Borage. GLA sangat mujarab dalam cara menghilangkan jerawat. GLA berfungsi untuk mengawal keseimbangan hormon dalam badan dengan mengawalselia hormon kelelakian dan kewanitaan .
Ini akan juga mengawal keaktifan Sebum yang menghasilkan minyak yang berlebihan. GLA juga mengurangkan rasa gatal dan kulit kering akibat daripada jerawat. 
[Sumber Shaklee Malaysia]
Sustained Released Vitamin C
Ini adalah Vitamin C moden yang semulajadi. Teknologi Sustained Released bermaksud Vitamin C akan dilepaskan 100mg pada setiap jam berturut- turut selama 5 jam.
Oleh itu vitamin C akan kekal dalam darah selama tempoh itu. Jadi, patutlah kesannya cepat pada jerawat. Pastinya Vitamin C adalah ejen cara hilangkan jerawat dengan terbaik.
kecutkan jerawat pantas : cara hilangkan jerawat supert
Vitamin C akan menambahkan penghasilan kolagen oleh kulit. Selain menegang, kolagen juga berfungsi membaiki kulit. Maka jerawat akan kecut dan kulit semakin cerah.
Bonusnya pulak, Vitamin C akan menghalang bintik- bintik hitam ( bintik jeragat) daripada tumbuh di wajah.
[ Sumber Shaklee Malaysia]
Garlic Complex – Antibiotik Semulajadi

Tahukah anda orang Korea memang suka sangat garlic ni. Sebabnya, Garlic ialah antibiotik semulajadi yang juga cara menghilangkan jerawat yang sememang  ada bakteria. Garlic membunuh bakteria, mengurangkan kegatalan pada kulit dan mengimbangi hormon dalam tubuh.
Bakteria sangat mudah datang daripada sentuhan. Jadi, kurangkan sentuhan pada kulit yang berjerawat untuk menghalang ia menjadi lebih teruk.
[Sumber Shaklee Malaysia]
ESP – Energizing Soy Protein
Dibuat daripada Non GMO soya. Maksudnya ESP dibuat daripada soya yang selamat dan tidak diubahsuai. ESP sangat penting dalam cara menghilangkan jerawat kerana fungsi di bawah:
  • Kaya dengan isoflavones yang sangat baik untuk hormon wanita
  • Meremajakan kulit dengan membentuk kulit baru yang cantik
  • Mengembalikan tona kulit
  • Bertindak sebagai anti penuaan
  • Mempercepatkan penyembuhan luka jerawat
  • Menegangkan kulit
  • Mengurangkan kedutan
Banyak testimoni tentang ESP yang hilangkan jerawat dan cerahkan kulit. Kawan hubby saya (lelaki) pun pengguna tegar ESP untuk masalah jerawat di wajahnya.

Vivix – Pakar Anti-Aging

Vivix adalah produk Premium Shaklee yang khusus untuk anti-aging. Anti-aging ni meliputi kulit licin, tegang, cerah dan bebas daripada masalah kulit seperti jerawat dan jerawat.
Vivix adalah cara Short Cut untuk menghilangkan jerawat dengan berkesan. Saya sendiri dapat rasakan keanjalan kulit muka selepas seminggu pengambilan.
Sangat- sangat hebat dan berkesan.

Langkah 2 Teknik Pengambilan Produk Tepat

Kalau saya la, bila saya beli sesuatu produk dan saya mesti nak kesan terbaik. Saya akan tanya macam- macam seperti:
a) Kalau saya tak cukup baget,  produk mana yang saya mesti beli dahulu ?
b) Macamana jadual makan ?
c) Macamana kalau saya ada makan ubat dari hospital akan ada kesan sampingan tak ?
d) Apa tips- tips nak cepatkan lagi kesan ?
e) Sampai bila nak makan ?
Kalau nak cara hilangkan jerawat dengan berkesan dan cepat mestilah dapatkan daripada pakar Set Kecantikan Shaklee.
Dia mestilah boleh jawab semua soalan. Dia pun mesti bagi tips- tips macamana nak cepatkan lagi kesannya.
Bagi saya, pelanggan seperti anda wajib faham fungsi dan teknik sebenar untuk hilangkan jerawat itu. Ramai yang sangat gembira dengan konsultansi yang saya berikan.
Jelas dan teknik yang sebenar. Mana taknya, semua teknikni saya rujuk daripada pakar nutrisi Shaklee sendiri. Saya dah sertai banyak kelas nutrisi tentang teknik set cantik dan memang ramai yang dah dapat kesan daripada teknik saya.

Langkah 3 Grab Me!!

Konsultansi saya adalah mesra dan penuh dengan info- info yang berguna untuk anda. Ibaratnya anda ada pakar nutrisi peribadi yang boleh nasihatkan apa saja berkenaan masalah kecantikan.
Saya ada banyak pengalaman sebab saya dah bantu ramai orang untuk hilangkan jerwat, jeragat, bintik kolesterol dan sebagainya.
Pendek kata sayalah pakar bab kecantikan Shaklee.
Bolehkah Saya Ambil Satu Per Satu ?
Boleh. Bagi anda yang mempunyai buget kecil, anda juga boleh gunakan produk ini satu per satu. Contohnya atasi masalah hormon dahulu dan seterusnya.
Saya akan cadangkan produk mengikut budget anda.

Testimoni Hilang Jerawat




Jom hilangkan jerawat di wajah anda dengan menghubungi saya di 013-3311328 sekarang.
Sekian,

Masliha Yusuf
Consultant Shaklee Anda